Tento web používá soubory cookies. Dalším procházením webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookies. Více informacíSouhlasím

Na chodu Open Game se podílel už v minulých letech, ale tentokrát ho čekala úplně nová výzva. Pavel Kocourek letos převzal roli hlavního marketingového pracovníka a pokusil se nastolit nový způsob, jakým bude turnaj prezentován. 

Máš za sebou první ročník v roli marketingového pracovníka Open Game. Jaké z toho máš pocity?
Naprosto upřímně, před turnajem ve mně panovaly drobné obavy. Několik let byl nastaven zajetý systém, taková komfortní zóna, a hned po nástupu na pozici jsem se rozhodl přistoupit k razantnímu kroku. Nastavil jsem naprosto odlišnou koncepci, které jsem věřil, že bude fungovat a turnaj díky tomu dostane nový náboj. Vedle koncepce jsem si zároveň sestavil vlastní tým lidí, u kterých jsem znal jejich kvality a během turnaje byla jistota, že se na každého mohu spolehnout.

Moje pocity z prvního roku na pozici jsou pozitivní. Byla to pro mě skutečně velká výzva. Zároveň jsme si nastavili nemalé cíle, ale ve finále se nám podařilo víceméně vše splnit. Opravdu mě to bavilo a těším se na další ročník!

Kolikačlenný tým na propagaci turnaje pracoval? Co dělal jinak oproti minulým ročníkům?
Tým doznal oproti minulým rokům mnoha změn. Jádro tvořilo pět lidí, vzhledem k finálovému dni na dvou halách jsem však byl během týdne ve spolupráci celkem s devíti lidmi. Největších změn doznaly sociální sítě a web. Na starost jsem si vzal sociální sítě, kde jsem měl jasný cíl – nabídnout účastníkům maximum zážitků formou stories a doplňovat je nejzajímavějším obsahem do feedu v různých formách.

Na webu byly naprosto vypuštěny reporty z utkání. Vzhledem k velkému počtu zápasů je těžké nabídnout v tomto směru smysluplný servis. Proto jsme se letos více soustředili na rozhovory s účastníky, realizačním týmem, ale neopomněli jsme například ani zahraniční rozhodčí. Vše bylo denně doplněno o to nejzajímavější ze sociálních sítí rubrikou Náš Open Game. Zcela novými přírůstky se staly denní videosouhrny a videorozhovory. Video se těší stále větší oblibě, tudíž jsme letos chtěli přinést maximum z tohoto formátu.

Podařilo se podle tebe naplnit cíle, které jste si předsevzali?
Open Game si nás otestoval okamžitě v jeho úvodní části. Vzhledem k počtu týmů a kategorií je dětský turnaj velmi náročný a musím konstatovat, že celý tým prošel na jedničku. Podrobnou analýzu budu teprve zpracovávat, každopádně zatím vnímám turnaj kladně. Stanovené cíle jsme splnili, i když jsme samozřejmě objevili pár věcí, které chceme do příštího ročníku vychytat a nabídnout zážitek o další level výše.

Na dětském turnaji se nám podařilo vypustit přes 300 stories, sledovanost videorozhovorů a denních souhrnů překročila naše očekávání. Nastavené cíle splněny, ovšem teď je důležité se zaměřit na nedostatky a postupně začít pracovat na nadcházejícím ročníku! (úsměv)

Jaké máš představy ohledně dalších změn směrem k příštímu roku?
Hlavní focus bude rozhodně dokončit kompletní redesign vizuálu turnaje. Ten jsme odstartovali už v průběhu letošního Open Game vydáním nového loga a následné upoutávky s termíny k novému ročníku, která byla zveřejněna během dospělé části.

K následujícímu ročníku opět plánujeme další novinky, abychom účastníkům nabídli větší porci zážitků a vzpomínek. Zatím nebudu předčasně prozrazovat, co se konkrétně chystá, ještě se nechte chvíli napínat. Jakmile bude správný čas, budeme o všem včas informovat. (úsměv)

Doufám, že si všichni zúčastnění turnaj užili naplno a uvidíme se i v příštím roce! #MujOpenGame

 

Autor: Tadeáš Mima

SDÍLEJ PŘÍSPĚVEK

DALŠÍ AKTUALITY

Hummel Open Game už plánuje svůj další ročník

Ani příští rok nebude v Brně chybět významná florbalová akce. Mezinárodní turnaj Hummel Open Game měl letos na programu už svůj třináctý ročník a jeho tradice bude pokračovat i nadále. Příští Open Game 2020 tak bude celkově už čtrnáctá, přičemž se v rámci ní odehraje podvanácté turnaj dětí. Právě mládežnické

Držíme si laťku, za kterou se nemusíme stydět, říká ředitel turnaje Dan Koubek

Průběh Hummel Open Game 2019 měl stejně jako v minulých letech pod dohledem ředitel turnaje Dan Koubek. V rozhovoru se vrátil k uplynulé akci a vyzdvihl důležité myšlenky, které tento ročník přinesl. Jaký je váš celkový dojem z letošního Hummel Open Game? Myslím si, že se nám podařilo uspořádat turnaj v takové kvalitě, na jakou jsou naši

Shrnutí dospělé části Hummel Open Game 2019

Uplynulý týden patřil na Hummel Open Game 2019 dospělým kategoriím. Připomeňte si ve zkratce vítěze jednotlivých kategorií a jejich putování za turnajovým triumfem. Do kategorie amatérů zasáhlo 38 mužstev rozdělených do osmi základních skupin. Úvodní fází turnaje prošli bez zaváhání Shooters Beta, Žltý Sneh, a

Všechny články

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Instagram

HASHTAGY TURNAJE

#MUJOPENGAME

          

Copyright © 2019 Váš prostor, s.r.o. | Webdesign Pavel Kocourek | Spravováno pomocí RS DIONÝSOS